تمیز کاری لاستیک ماشین لباسشویی
نوشته شده توسط : hamed

 

 

تمیز کاری لاستیک ماشین لباسشویی

 

 

 

نمایندگی لباسشویی اگنس در مشهد  اکنون با یکدست‌ی کم آب که پرز نداشته باشد، لاستیک را به طور کاملً تمیز نمائید. در‌حالتی که لکه‌ها و آلودگی‌ها هنوز روی لاستیک قابل مشاهده میباشند و منزه نشده‌اند، مجدداً از محلول روی آن ها اسپری نمائید و اذن دهید دقایقی بماند. بعد آن را تمیز کرده و سطح را با یکدست‌ی کم آب پاک نمایید.

 

5- تحت عنوان نهایی گام، یه خرده آب روی لاستیک ماشین لباسشویی اسپری کرده و آن را با پارچه‌ای پاک، تمیز نمائید. می توانید از یک دست‌ی مرطوب هم استعمال نمائید. مطمئن گردید که آحاد سطح را با آب پاک کرده‌اید.

 

 

 

روش تمیزکاری لاستیک درب ماشین لباسشویی یک سری نکته‌ی اساسی درمورد نظافت کردن لاستیک ماشین لباسشویی

• در حالتی‌که بوی نامطبوع ماشین لباسشویی شما آزاردهنده و شدید میباشد، میتوانید پاره ای جوش شیرین هم به محلول‌های بیان شده اضافه نمائید. رفع بوی بد ماشین لباسشویی با جوش شیرین، یک کدام از سهل‌ترین و در عین حالا موثرترین طرز‌های پیش روی شماست. به علاوه میتوانید پیش از پر‌نور‌کردن ماشین خالی با محلول، یک فنجان جوش شیرین روی لاستیک آن بریزید.

 

• کارایی فرمائید دست کم هر سه ماه یک توشه، این مراحل نظافت کردن را تکرار فرمائید. در حالتی که جامه‌های خردسالان را با این دستگاه می‌شویید، هر ماه تطهیر را جاری ساختن دهید.

 

• به کارگیری‌ی بی‌منش از وایتکس برای شستن ماشین لباسشویی، منجر می گردد دستگاه شما و به خصوص لاستیک بدور درب آن، جراحت ببیند. برای حل این نقص‌ دو راهکار دارید. اولی طریق این میباشد که هر توشه بعداز استعمال از ماشین لباسشویی، آن را کم آب فرمائید تا وجود رطوبت سبب رویش میکروب‌ها نشود.

 

این ترفند را به‌دنبال، تماما توضیح داده‌ایم. روش دوم این میباشد که بیشتر از سرکه برای پاک کردن لاستیک ماشین لباسشویی خویش استعمال فرمایید و صرفا هر 6 ماه یا این که 1‌سال یکبارسفیدکننده بریزید.

 

 

 

شیوه تمیزکردن لاستیک ماشین لباسشویی

 

 

 

• بعضا پودرهای شوینده، مایع‌های لباسشویی و قابل انعطاف‌کننده‌ها، بیشتر از سایر باعث به جرم‌به دست آوردن لاستیک ماشین لباسشویی میشوند. درصورتی که جرم‌به چنگ آوردن ماشین لباسشویی برایتان یک اختلال مداوم میباشد، مسلماً تغییر دادن مارک شوینده‌های خویش را آزمون نمائید.

 

• استعمال از قرص‌ و پودرهای جرم‌گیر نیز میتواند برای نظافت کردن لاستیک ماشین لباسشویی به شما یاری دهد. البته می بایست دقت نمایید که به کارگیری‌ی بیش تر از حد از اینگونه محصولاتی به دستگاه صدمه میزند.

 

• در‌حالتی که ماشین لباسشویی شما مشکلی داشته باشد و شست‌وشو و تخلیه را به نیکی اجرا ندهد، ممکن میباشد شاهد صورت‌گیری جرم و تجمع باکتری روی لاستیک آن باشید (مسلما نوشته‌علمی عدم تخلیه آب در ماشین لباسشویی را مطالعه فرمایید). بوی فاضلاب ماشین لباسشویی هم می تواند به جهت فساد‌های احتمالی باشد. کارشناسان ما در قسمت تعمیر ماشین لباسشویی، می توانند برای رفع خلل به شما امداد نمایند.

 

 

 

پاک کردن لاستیک لباسشویی با دستکش پرهیز از کثیف شدن لاستیک ماشین لباسشویی

 

 

فراموش نکنید که مدام پیشگیری بهتر از معالجه میباشد! با این‌که درحال حاضر حافظه گرفته‌ایم به‌سادگی لاستیک ماشین لباسشویی را منزه کنیم، هوشمندانه‌خیس این میباشد که اذن ندهیم به هیچ وجهً آلوده و کثیف گردد. بدین خواسته، قدم‌های پایین را بعد از هر توشه به کارگیری از دستگاه، دنبال فرمایید:

 

فورا بعد از اتمام فعالیت دستگاه، جامه‌های تر را بیرون فرمایید.

با یکدست‌ی پاک، باطن ماشین و لاستیک آن را کم آب فرمائید.

درب ماشین لباسشویی را مقداری گشوده بگذارید تا هوا جریان داشته باشد.

 




:: برچسب‌ها: نمایندگی لباسشویی اگنس در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: